Eesti English Русский

Liitu uudiskirjaga:


 
 

Tagastamine

Olete saanud meilt ehte/aksessuaari, mis Teile ei sobi?
Andke meile kindlasti teada põhjus, miks soovite tellitud ehteid ja/või aksessuaare tagastada. Võimalusel vahetame toote ümber mõne teise samaväärse vastu.
Kui Te asendustoodet ei soovi, kanname tagastatud toote hinna tagasi. Tagastamisele ei kuulu transpordi tasu! Toodete tagasi saatmisel maksab klient postikulu.
 
Olete saanud meilt loodustoote, mis Teile ei sobi?
Kui Te ei soovi saadud toodet ja ei ole pakendit avanud - andke meile kindlasti teada põhjus, miks toode ei sobi. Selle info abil püüdleme paremuse poole. Saatke toode meile tagasi ning me kanname tasutud toote hinna Teile tagasi. Tagastamisele ei kuulu transpordi tasu! Toodete tagasi saatmisel maksab klient postikulu.
 
Olete saanud meilt loodustoote ning avasite pakendi?
Sellisel juhul kuulub toode juba kasutatud toodete hulka ning neid me tagasi ei võta.
 
Olete saanud meilt toote, mis on praak?
Andke meile teada täpne kirjeldus, miks toode praagiks osutus. Seejärel juba lepime Teiega eraldi kokku kuidas toimub tagastus. 
NB! Juhul, kui tegemist on tarne käigus tekkinud vigastusega, palume kindlasti edastada meile selle kohta ka foto.
 
Tellitud ehe/aksessuaar läks katki?
Käsitöö ehted on õrnad nagu ka kõik teised ning vajad hoolt. Samuti ei ole ehte tarvikutel eluaegset garantiid. Kui mõni ehe läheb katki, andke meile kindlasti teada. Võimalusel parandame toote, vahetame samaväärse vastu või tagastame ehte hinna. Transpordi tasud jäävad kliendi kanda. Siinkohal on kindlasti vajalik täpne kirjeldus, miks ehe katki läks. 
 
Pretensioon
Kõik pretensioonid palume teha kirjalikus vormis ning saata e-mailine info@iluland.ee. Pretensiooni palume lisada tellimuse kuupäev, kauba kätte saamise viisi ning pretensiooni kirjelduse.
 
NB! Palume ilma eelneva kokkuleppeta tooteid mitte tagasi saata!